De stage

Onze stagiair productie en evenementen zorgt ervoor dat alles op rolletjes loopt bij al onze (online) campagne-evenementen. Er is veel ruimte om mee te denken over deelcampagnes, acties en evenementen. We werken aan een groot aantal diverse projecten, waarbij veel ruimte is om zelf aan te geven waar jij je op wilt ontwikkelen.

Wat ga je doen?

• Je bent onderdeel van het projectteam bij (online) events en neemt delen van de productie onder je hoede. Denk aan locaties scouten, draaiboeken opstellen en het coördineren van sprekers.

• Je ondersteunt het online team met de redactie en de productie van video’s. Dat betekent de juiste sprekers en locaties vinden, maar ook de callsheets opstellen en handhaven.

• Je bent onderdeel van het creatieve team dat nieuwe concepten voor evenementen en de campagne uitdenkt.

Wat vragen wij?

• Enthousiasme en het vermogen anderen hierin mee te nemen.
  • Een fikser, iemand die altijd zoekt naar oplossingen en mogelijkheden
  • Avonden of in het weekend werken vind je geen probleem
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden.
  • Proactief, je hebt geen bel-angst en denkt altijd een stapje vooruit.
  • Organisatorisch sterk.
  • Alle opleidingsniveaus (mbo/hbo/wo) zijn welkom.

Wat bieden wij?

• Een stage binnen een van de meest innovatieve (online) campagnes van Nederland.
  • Een uitdagende stageplek binnen een dynamisch en hecht team.
  • Veel mogelijkheden je netwerk binnen GroenLinks uit te breiden.
  • Goede begeleiding van onze campagnemedewerkers.
  • We zijn een door de SBB erkend leerbedrijf voor de opleiding ‘Medewerker evenementorganisatie’.
  • Een maandelijkse stagevergoeding van €325,- op basis van 32 uur per week.

Solliciteren

Stuur je sollicitatie, voorzien van motivatie en CV, uiterlijk 28 augustus 2022 op naar onze stagecoördinator Gwen, gkouwenberg@groenlinks.nl. Voor meer informatie of vragen over de stage kan je contact opnemen met Robin van Westen, rvwesten@groenlinks.nl.

GroenLinks staat voor gelijkwaardigheid en streeft ernaar een diverse en inclusieve beweging te zijn. Jouw unieke perspectief is waardevol. We zijn benieuwd naar je persoonlijke motivatie, kwaliteiten en ervaring. Daarom moedigen wij iedereen aan die geïnteresseerd is om te solliciteren.